תכנון תקציב לפעילות באינטרנט

אחרי קריאת פוסט מעניין אודות תכנון נכון ויעיל של תקציב שיווק באינטרנט שבאמת עובד ומביא תוצאות לעסקים, ללא ספק רשמתי לעצמי מספר נקודות מעניינות בהחלט, אשר ייתכן ויעזרו בפעילות שלי באינטרנט, אך נושא התכנון של תקציבי פעילות ברשת מתרסק ברגע שאתה מבין שלקוח שפונה אליך ובלי קשר לתחומו, מעוניין להשקיע סכום מצחיק של כמה מאות שקלים בחודש ואולי אפילו אלף, כאשר בתמורה הוא מצפה לקבל גם לידים איכותיים, גם תנועה לאתר שלו וכמובן דברים נוספים.

הביעה כאן שתוך רצון לסגור עסקה, יהיו כאלה שיתחילו איתו פעילות לפי מה שלקוח דורש ובכך יקבל אותו הלקוח הרגשה שהוא צודק בדרישותיו, הרי נענו ובתוך מספר חודשים ייגלה הלקוח כי לא קיבל את המובטח.

לקוח יסיק מזה כי בחר באיש מקצוע לא איכותי וימשיך בחיפושים אחרי המקצוען הבא שיעשה עבורו הכל בעלות אפסית ושוב פעם יגיע לשלב של חיפוש וכך ללא הפסקה.

אותו איש מקצוע טועה רק בדבר אחד – הסכמתו לסגור עסקה בכל מחיר ולא בגלל שהיה לא מקצועי כלפי הלקוח.

כל עבודה שווה מה שהיא שווה ועל לקוח לתגמל נותן שרות בהתאם, לכן במידה ולשאלה "מה התקציב המוקדש לפעילות ברשת ?" מתקבלת תשובה בסגנון "הכן הצעת מחיר ואנו נבחן אותה לעומק" או משהו בסגנון – רוב הסיכויים שהלקוח לא יסגור איתכם, אלא ילך על הצעה הכי הזויה שקשה להאמין לתנאיה.

בשורה תחתונה: אם לקוח מנסה להציב תנאים במעמד שיחה ראשונית, אין סיכוי שאבצע עבורו משהו.

פעילות של אנשי מקצוע בתחום שיווק באינטרנט דומה מאוד לפעילות של רופא, שהנחיותיו חייבות להתבצע בסדר בו ניתנו, אחרת ספק אם ייצא מזה משהו מועיל (לשני הצדדים אגב).

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.4/10 (5 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
תכנון תקציב לפעילות באינטרנט, 9.4 out of 10 based on 5 ratings

הוספת תגובה