בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן ואיך זה מתקשר לניהול פרסום בגוגל

כפי שאנו יודעים וזוכרים – בעבר הלא רחוק היה נהוג ומקובל לבנות אתרים סטטיים בלי אפשרות לבצע שינויים בעמודי האתר ללא פנייה לחברת בניית אתרים עם בקשת שינוי הנדרש.

כאשר מדובר על מספר מצומצם של שינויים לאורך זמן, ייתכן ולא הייתה כאן מתעוררת בעיה, אך במידה ומדובר על אתר שמפעיליו מעוניינים להפעיל פרסום בגוגל לתנועת לקוחות חדשים, חובה לדעת כי לפני שמסע פרסום יגיע לתפקד כשורה, חברה שתנהל את הקמפיין, תצטרך לבצע אינספור שינוים בדפי האתר, כולל יצירת דפי נחיתה חדשים שאינם נגישים דרך תפריט ניווט באתר.

המעניין הוא שלאחר שמסע פרסום הגיע לתפקד כשורה, מצב הצעות בפועל של מתחרים יכול להשתנות בצורה ניכרת וכתוצאה מכך הקמפיין שלאחר השקעת זמן הגיע לטופ, יצטרך לעבור שינויים נוספים ואז עוד שינוי וכך כל הזמן מכיוון שמתחרים לא נחים על זרי דפנה אלה משקיעים זמן וכסף להיות "שם".

לאחר שציירנו את התמונה בכל צבעי הקשת, כאשר ללא צל של ספק משקפת מציאות האינטרנטית ב-100%, ניתן להבין כי מערכת לניהול תוכן, עליה יתבסס אתר, חובה עבור כל אתר ברשת האינטרנט.

לכל מערכת לניהול תוכן קיימות מספר מצומצם של דרישות, שחייבות להתקיים עבור קידום ממומן ועבור קידום אתרים אורגני והן:

  1. כמות דפים שניתן לייצר באתר – על מערכת ניהול תוכן לאפשר למעילי האתר לייצר דפים ללא הגבלה ובכך לאפשר פעילות בלתי מוגבלת עם מעכת.
  2. יכולת עדכון של כל דף שנוצר באתר – לאחר שדף כלשהו נוצר באמצעות מערכת CMS, הדף חייב להיות נגיש באמצעות מערכת ניהול האתר לטובת עדכונו בעתיד.
  3. יכולת שינוי הגדרות פעילות של אתר – לפני שאתר עולה לאוויר, על מערכת ניהול תוכן לעבור סדרת הגדרות מערכת. הגדרות אלה חייבות להיות נגישות לעדכון באמצעות מערכת ניהול של האתר.
  4. עבודה עם טפסים – לאחר שגולש הגיע לאתר, מטרתו הסופית לצרוך מוצר ו/או שרות ולצורך כך ירצה גולש לפנות למפעילי האתר. לצורכי פנייה יפורסמו באתר מספרי טלפון וגם כתובות של דואר אלקטרוני לפניות, אך במידה וללקוח לא מתאימות שתי אפשרויות הנ"ל, האפשרות הנוספת תהיה טופס "צור קשר" לפניה. טופס צור קשר מחייב תמיכת מערכת ניהול תוכן בעבודה עם טפסים.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן ואיך זה מתקשר לניהול פרסום בגוגל, 9.5 out of 10 based on 2 ratings

אין אפשרות להוסיף תגובה.