קידום אתרים אורגני – מה זה ?

מטבע הדברים בן אנוש מחפש פתרונות לבעיות יומיומיות בכל תחום בחיינו וכאשר מדברים על בעיות לא תמיד מתכוונים למשהו שלילי, אלא גם בעת הצבת מטרה מסוימת כיעד מבוקש להגיע אליו, כמו למשל רכישת דירה או עיצוב פנים, ניתן לראות כבעיה ושואפים להגיע לפתרונה.

לשם החיפוש אחרי פתרונות שונים, פעם השתמשנו בצורה מאסיבית באינדקסים שארגנו מידע בנושא מסוים במקום מרוכז אחד ובו היו מופיעים עסקים שונים שמציעים שרות או מוצר המבוקש ונכון להיום אנו מרבים להשתמש במנועי חיפוש במטרה להגיע לאותם עסקים.

אין זה אומר שאינדקסים שונים נעלמו מאינטרנט, אלא ההיפך, כמות שלהם עלתה בשנים האחרונות בצורה ניכרת והסיבה העיקרית שאנו מרבים להשתמש במנועי חיפוש במטרה לאתר את מבוקשנו טמונה בעובדה, כי איתור של מידע מבוקש באמצעות מנועי חיפוש, מהיר בצורה שלא יכולה להשתוות לאיתור מידע באמצעות אינדקסים ובנוסף ניתן לציין גם נושא הרלוונטיות של תוצאות חיפוש לתנאי החיפוש.

ככל שאתר של בית עסק ממוקם גבוה יותר בתוצאות חיפוש, כך גדל גם סיכוי שיבקרו באתר שלו.

לגולשים אין זמן ובעיקר הסבלנות להשקיע בחיפושים אחרי היצע בתחום כזה או אחר ולכן הם מעדיפים להיכנס לכמות מצומצמת של אתרים שממוקמים קרוב לתחילת דף תוצאות הראשון.

מכאן ניתן להבין כי חשיבות במיקום גבוה במנועי חיפוש היא גדולה ואפילו מאוד.

אז מה עלינו לעשות בכדי להיות שם ?

פעם כשהשתמשו בביטוי – "אם אתה לא שם אתה לא קיים" ביחס לאתר של בית עסק, זה היה מאוד מעליב, אך היום כאשר בעלי עסקים בכל גודל מודעים לחשיבותו של שיווק באינטרנט בכלל ובנושא קידום אתרים בפרט, האמירה כבר לא פוגעת אלא משקפת בצורה מדויקת ביותר את המצב הנתון עבור כל עסק בכל מדינה בעולם.

במטרה להתברג גבוה בתוצאות חיפוש אורגניות של מנועי חיפוש בכלל ובגוגל בפרט, יש לבצע תהליך אופטימיזציה לאתר האינטרנט, כאשר התהליך הינו מורכב מאוד וכלל בתוכו עבודה עם קוד אתר המקודם כולל תכניו.

עבודת קידום מבוצעת על-ידי מומחה קידום אתרים ותמיד תתחיל ממחקר שוק בו פועל האתר במטרה לזהות מגמות, מתחרים, הרגלי חיפוש של לקוחות פוטנציאליים, סוג הצעות שבתחום ועוד ועוד ועוד.

כל זה עדיין הכנות לעבודה שתתחיל מייד לאחר השלמת המחקר וכאשר מדברים על עבודת קידום אתרים במנועי חיפוש, למעשה מתכוונים לכמות גדולה של פעולות שחייבות להתבצע באתר המקודם ומחוץ לו.

לכל פעילות כזאת נקבעת רמת דחיפות ועדיפות שונה, תדירות לביצוע ועוד, כשבסופו של הדבר, לאחר ביצוען לפי הסדר שנקבע מראש ובתדירות שונה מפעולה לפעולה, כאשר קיימות גם פעולות, שיש לבצען  פעם אחד בלבד, ניתן לראות תוצאות בפועל ע"י בדיקת מיקום של האתר המקודם לפי מילות מפתח וביטויים ששייכים לתחום פעילות של האתר המקודם.

אם זאת, יש לקחת בחשבון כי מרגע שינויים באתר ומחוץ לו עד לרגע של שיפור במיקומים, יכולים לעבור שבועות ולפעמים חודשים – הכל תלוי בתחרות בתחום המקש להתקדם בו.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
קידום אתרים אורגני – מה זה ?, 9.0 out of 10 based on 3 ratings

אין אפשרות להוסיף תגובה.